Kolektivna blagovna znamka Srce Slovenije sega v leto 2016 in ima bogato zgodovino. Je znamka rokodelskih in prehranskih izdelkov, ustvarjenih z navdihi tradicije. Izdelkov, ki temeljijo na materialih in surovinah, značilnih za območje Srce Slovenije. V letošnjem letu so se na Razvojnem centru Srca Slovenije lotili prenove znamke in vključili v sistem certificiranja še kategorijo “vodena doživetja”, v kateri se povezujeta tako rokodelstvo kot lokalna hrana s turizmom.

V jesenskem času so bile tako v Litiji organizirane kar tri delavnice za ponudnike. Prva je bila namenjena ponudnikom rokodelskih izdelkov in izdelkov unikatnega ter industrijskega oblikovanja, druga ponudnikom pridelkov ter živilskih izdelkov in tretja turističnim ponudnikom, ki bi želeli sodelovati v certifikacijski shemi Kolektivne blagovne znamke (KBZ) Srce Slovenije.

KBZ Srce Slovenije je vzpostavljena po modelu Izvorno slovensko in je priključena Mreži KBZ Izvorno Slovensko. Že ob zadnjem ocenjevanju izdelkov in pridelkov leta 2021 so se na Razvojnem centru Srca Slovenije zavzeli k prevetritvi in posodobitvi kriterijev in pravilnikov. Vse spremembe, izboljšave in nadgradnje sistema ocenjevanja so bile osrednja tematika delavnic, ki so bile izvedene z odličnimi predavatelji iz Akademije Izvorno slovensko, ki jih predseduje dr. Tanja Lešnik Štuhec. Udeleženci delavnic so med drugim imeli priložnost na dogodek prinesti svoje lastne izdelke in so tako pridobili konkretne ideje za razvoj  izdelkov ter njihove celostne komunikacijske podobe preko konkretnih primerov iz prakse.

 

 

Komentirajte

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja